Завантажується...

loading
Назад

Як повернути речі, які мені не підішли?

Покупець має право протягом 14 днів повернути Товар належної якості Продавцеві, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням, і отримати повне відшкодування коштів.

Як повернути товар?

Для оформлення повернення Товару (розірвання Договору) Покупець:

  • заповнює Заяву на повернення за формою, розміщеною на Веб-сайті Продавця або
  • заповнює Заяву на повернення, форма якої була вкладена до Замовлення.

Покупець  має заповнити всі поля Заяви на повернення. Покупець зобов'язаний долучити до Заяви копію фіскального чеку.  

Як це працює?
Ми отримуємо речі, які ви нам надіслали. Аналізуємо, чи відповідають вони умовам повернення. Якщо відповідають - повертаємо вам кошти. Детальні умови повернення зазначено в Розділі 8 Публічної оферти.
Кошти повертаємо тим же способом, яким ви здійснили покупку. Тобто, якщо оплатили покупку кредиткою, ми повернемо гроші на кредитку. Повернення коштів повністю автоматизований процес.
Якщо з карткою, якою Ви здійснювали оплату, щось сталося (Ви її загубили, її було вкрадено або заблоковано), для повернення коштів Вам необхідно зв'язатися з нами, ми Вам допоможемо.  

Умови:

  • Якщо ви повертаєте куплені товари через Meest Express, то повернення здійснюватиметься безкоштовно, вам не потрібно оплачувати послуги кур'єрської служби. 
  • Якщо ж для повернення товарів ви волієте скористатися послугами іншої кур'єрської служби, вам необхідно буде оплатити послуги доставки самостійно.
  • Якщо ви бажаєте повернути товар із замовлення, доставку якого оплатили, вартість доставки у 65 грн. вам не відшкодовуватиметься. 
  • Повернення/обмін товару є можливим за наступних умов: 
    • збережено товарний вигляд та споживчі властивості товару (наявні оригінальні пломби, ярлики);
    • товар не має слідів зносу чи експлуатації;
    • товар повернуто протягом 14 днів з моменту його доставки;
    • до товару було долучено належно заповнену Заяву на повернення та копію розрахункового документу.
    • товар не належить до переліку товару, який не підлягає поверненню/обміну;
    • Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р. поверненню не підлягають такі товари належної якості як натільна та постільна білизна, в тому числі купальні костюми, рукавички, панчішно-шкарпеткові вироби, засоби особистої гігієни та парфюмерно-косметичні вироби, дитячі іграшки. Детальніше з переліком товарів, що не підлягають обміну/поверненню, можна ознайомитися в розділі Товари, які не підлягають поверненню.
Товари, куплені на lcwaikiki.ua, не можуть бути повернені в магазини, повернення товарів може бути здійснене лише на склад інтернет-магазину за адресою нижче. 

З питань обміну товару Ви можете звернутись за телефоном Служби підтримки 0 800 201 529.

Адреса для повернення:
LC Waikiki склад
пров. Димерський, 2, с. Красилівка, Броварський район, Київська область, 07451

Повернення замовлень, оформлених до 16.09.2018, здійснюється на адресу нижче, при цьому вартість відправлення оплачується клієнтом.
LC Waikiki Mağazacılık Hiz. Tic. A.Ş. Lojistik Merkezi / İnternet Mağazası İade Bölümü
Sanayi Mh. 1642 Sk. No: 1 34517 Esenyurt – İstanbul